خرید یخچال فریزر صنعتی با قیمت ارزان در اصفهان

برای خرید یخچال فریزر صنعتی در اصفهان ، تهران ، قم ، یزد ، کرمان ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرها می توانید با تولیدکنندگان یخچال فریزر صنعتی تماس بگیرید. در این شهرها کارخانجات یخچال صنعتی وجود دارند. علاوه بر آن می توانید به نمایندگی های فروش یخچال صنعتی بروید. 

خرید یخچال فریزر صنعتی

شرکت آیسان با تولید انواع یخچال فریزر صنعتی ارزان قیمت و با کیفیت به مشتریان در خرید یخچال فریزر صنعتی کمک می کند. برای استعلام قیمت خرید یخچال فریزر صنعتی ، یخچال صنعتی کوچک ، قیمت یخچال ایستاده ، قیمت یخچال ایستاده دو درب ، قیمت یخچال بستنی و قیمت یخچال ویترینی مکعبی با مشاوره فروش تماس بگیرید.

مرکز خرید یخچال فریزر صنعتی در اصفهان

یخچال فریزر صنعتی یخچال های صنعتی هستند که به صورت فریزر استفاده می شوند. یخچال فریزر صنعتی اغلب برای نگهداری گوشت و موادی خریداری می شود که نیاز به سرمای بیشتری دارند. یکی از مدلهای یخچال فریزر صنعتی ، یخچال فریزرهایی با درب های استیل هستند. این مدل از یخچال فریزر صنعتی را در آشپزخانه های حرفه ای استفاده می کنند.

خرید یخچال فریزر صنعتی

در یخچال فریزر صنعتی طبقات متعددی برای قرار دادن مواد غذایی وجود دارد. مکان هایی که از یخچال فریزرهای صنعتی استفاده می شود، بیشتر فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها هستند. رستوران ها یخچال فریزرهای صنعتی خریداری می‌کنند و در آشپزخانه های حرفه ای خود قرار می‌دهند.

برخی از تولیدکنندگان یخچال صنعتی یخچالهایی تولید می کنند که به صورت دو درب بوده و یک طبقه کارکرد فریزر و طبقه دیگر به صورت یخچال استفاده می شود. تنظیم میزان برودت این مدل از یخچال فریزرهای صنعتی توسط خریدار انجام می شود

تولیدکنندگان اصفهانی نظیر کینو و ایران سرما بهاردوست انواع یخچال فریزر صنعتی را تولید می کنند. برای خرید یخچال فریزر صنعتی در اصفهان می توانید با این تولیدکنندگان تماس بگیرید. شرکت آیسان مدلهای درب استیل و درب شیشه ای یخچال فریزر صنعتی را با قیمت ارزان تولید می کند. برای استعلام قیمت خرید یخچال فریزر صنعتی با ما تماس بگیرید.

قیمت یخچال ایستاده دو درب در تهران

یخچال ایستاده دو درب با ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می شود. ابعاد استاندارد یخچال ایستاده دو درب ارتفاع 2 متر ، طول 180 سانتی متر و عرض 75 و 85 سانتی متر است. از یخچال ایستاده دو درب در انواع مشاغل استفاده می شود. یخچال ایستاده دو درب در کبابی ها ، رستوران ها ، فروشگاه های موادغذایی ، گل فروشی ها ، قصابی ها ، قنادی ها و…قرار دارد. 

خرید یخچال فریزر صنعتی

قیمت یخچال ایستاده دو درب قصابی با قیمت یخچال ایستاده دو دربی که در رستوران ها استفاده می شود متفاوت است. تفاوت قیمت یخچال ایستاده دو درب در این دو شغل به این علت است که در یخچال ایستاده قصابی از سیستمی مخصوص استفاده می شود تا از خشک شدن گوشت جلوگیری کند.

خرید یخچال فریزر صنعتی

برای استعلام قیمت یخچال ایستاده دو درب در تهران باید مراکز خرید یخچال صنعتی و خرید یخچال فریزر صنعتی بروید. در شهر تهران چندین فروشگاه برای خرید یخچال ایستاده دو درب وجود دارد. در این مراکز می توانید از آخرین قیمت یخچال ایستاده دو درب اطلاع یابید و یخچال ایستاده دو درب را با ابعاد استاندارد و سفارشی خریداری کنید.

قیمت یخچال بستنی در شیراز

در بستنی فروشی ها از دو مدل یخچال بستنی استفاده می شود. تاپینگ بستنی یکی از مدل های یخچال بستنی است که به آن فریزر ویترینی یا فریزر تاپینگ هم می گویند. تاپینگ بستنی برای نمایش و فروش انواع بستنی است. این یخچال با موتوری کم مصرف تولید شده است. تاپینگ بستنی در دو مدل فانتزی و صنعتی تولید می شود.

خرید یخچال فریزر صنعتی

تفاوت این دو مدل در تعداد کاسه های آنهاست. تاپینگ بستنی فانتزی با تعداد لگن های 6 ، 8 ، 9 و 12 تولید می شود اما تاپینگ بستنی صنعتی با تعداد لگن 10 ، 12 ، 14 ، 16 ، 18 و 20 تایی ساخته می شود. علاوه برآن جنس بدنه تاپینگ بستنی صنعتی ورق استیل استنلس است اما تاپینگ بستنی فانتزی از ورقه گالوانیزه ساخته شده است.

خرید یخچال فریزر صنعتی

مدل دیگر یخچال بستنی یخچال فریزر صندوقی است. یخچال فریزر صندوقی که برای قرار دادن بستنی ها است ، در ابعاد 300 لیتر ، 400 لیتر ، 500 لیتر و 600 لیتر فروخته می شود. هرکدام از مدلهای گفته شده قیمت های متنوعی دارند. برای استعلام قیمت یخچال بستنی در شیراز باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با فروشندگان یخچال بستنی در شیراز تماس بگیرید.

صادرات یخچال فریزر صنعتی به روسیه

مدلهای گوناگون یخچال فریزر صنعتی علاوه بر فروش در شهرهای ایران به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. شرکت های تولیدکننده یخچال فریزر صنعتی این محصول را به کشورهایی نظیر روسیه ، گرجستان ، ترکیه ، عراق و … صادر می کنند.

خرید یخچال فریزر صنعتی

شرکت بازرگانی آیسان با تولید انواع یخچال فریزر صنعتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه صادرات یخچال فریزر صنعتی فعالیت می کند. برای اطلاع از چگونگی صادرات یخچال فریزر صنعتی به روسیه ، امارات ، ترکیه ، گرجستان ، عراق ، ارمنستان ، افغانستان و دیگر کشورها می توانید با مشاوره فروش شرکت تماس بگیرید. شرکت آیسان با بهره گیری از تجربه مشاوران مجرب در زمینه صادرات یخچال فریزر صنعتی به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

تماس با ما