خرید یخچال داروخانه با قیمت تولیدی

 خرید یخچال داروخانه با قیمت تولیدی

یخچال داروخانه گونه ای از یخچال های صنعتی است که کاربرد استفاده آن در داروخانه ها و موارد پزشکی می باشد. برای خرید یخچال داروخانه با قیمت تولیدی باید مراکز فروش یخچال صنعتی مراجعه کنید.

شرکت بازرگانی آیسان یکی از مراکز تولید و فروش یخچال صنعتی است. برای آگاهی از ویژگی های یخچال داروخانه ای، قیمت یخچال داروخانه، و خرید یخچال داروخانه می توانید با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید. همچنین این شرکت در زمینه صادرات یخچال فریزر به ارمنستان، ترکیه، امارات، گرجستان ، عراق ، قطر و سایر کشورهای منطقه فعالیت می کند.

یخچال داروخانه در چند مدل مختلف

یخچال صنعتی داروخانه در مدل‌ ویترینی تک درب ارائه می‌شود. مدل ویترینی این امکان را به مشتری می دهد تا محصولات خود را به صورت مناسب دیده و انتخاب کند. علت تک درب بودن یخچال های صنعتی درطرح‌های مورد استفاده در داروخانه آن است که فضای بسیار زیادی را به خود اختصاص ندهد.

 

یخچال صنعتی داروخانه

برای خرید یخچال داروخانه با قیمت تولیدی باید به نمایندگی فروش یخچال داروخانه ای در شهرهای خود مراجعه کنید. همچنین می توانید با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید و تنها با یک تلفن سفارش خود را ثبت کنید.

یخچال داروخانه‌ای

یخچال صنعتی داروخانه تک درب دارای ویژگی های منحصر به فردی است. یکی از مهم ترین ویژگی که هر یخچال صنعتی باید دارا باشد رده انرژی A است. یخچال صنعتی داروخانه شرکت آیسان دارای رده A در انرژی می باشد. رده انرژی در واقع به مشتری این مفهوم را می‌رساند که اتلاف انرژی در این گونه از یخچال ها به صورت حداقل می باشد. مصرف انرژی در محصولات شرکت آیسان کاملاً رعایت شده و همه محصولات این شرکت دارای رده انرژیA می باشند.

یخچال صنعتی داروخانهویژگی های دیگر این مدل یخچال صنعتی داروخانه تک در آن است که ارتفاع آن کم است. این ویژگی به محصول این امکان را می‌دهد که کسانی که دارای محدودیت ارتفاع هستند از درون یخچال موارد مورد نیاز خود را برداشته و از آن استفاده کنند که این در مصارف داروخانه پزشکی بسیار مهم است.

از نکات برجسته یخچال داروخانه ای آن است که این یخچال ها دارای شیشه سکوریت و درهای دوجداره می باشند. دو جداره بودن درب های یخچال صنعتی داروخانه این امکان را فراهم می‌کند که گاز سرد را در درون یخچال نگه می دارد. در ضمن نمی‌گذارد گه گاز سرد از آن به راحتی خارج شده و اتلاف انرژی را به حداقل می رساند.

یخچال صنعتی داروخانهاین موضوع برای مصارف پزشکی و داروها که باید در دمای مناسب و پایین قرار بگیرند بسیار مناسب است. داروها که در مکان های مرتبط با مسائل پزشکی اعم از بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند باید در دمای مناسبی نگه داری شوند. دمای مناسب یعنی دمایی که پایین بوده و از فساد مواد دارویی جلوگیری کند.

  • سیستم خنک کننده یخچال صنعتی داروخانه به صورت گردش هوای جاری
  • برفک زدایی صورت اتوماتیک
  • جنس بدنه خارجی یخچال ورقه گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • جنس درب آلومینیومی سنگین
  • تعداد طبقات ۳ تا ۵ طبقه
  • وزنی که هر طبقه می تواند تحمل کند حدود ۳۰ تا ۲۰ کیلوگرم می باشد.
  • مناسب برای مصارف پزشکی و داروخانه ای
  • نوع سیستم روشنایی ال ای بوده ( در داخل و خارج کابین ال ای دی و نور ال ای دی)
  • دارای قفل درب
  • نوع ترموستات دیجیتالی است.

قیمت‌یخچال داروخانه

یخچال صنعتی داروخانه در شرکت‌های مختلف با قیمت های گوناگونی ارائه می‌ شود. اما شرکت آیسان قیمت های مناسبی را برای خرید یخچال داروخانه و یخچال بیمارستان ارائه می دهد.پایین ترین و حداقل قیمت خرید یخچال داروخانه در بازار از مبلغ هشت میلیون تومان شروع شده و بالاتر هم می‌رود. البته به علت نوسانات قیمت حتما برای آگاهی از قیمت خرید یخچال داروخانه با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید.

یخچال صنعتی داروخانهصادرات یخچال فریزر به ارمنستان

تولید یخچال های صنعتی در ایران در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است. تولیدکنندگان یخچال صنعتی در ایران توانسته اند کیفیت محصولات خود را بالا برده و برابر با محصولات تولیدی خارجی کنند. به همین علت صادرات یخچال فریزر به کشورهای مختلف رونق گرفته است.

یخچال صنعتی داروخانه

تولید یخچال ویترینی در ایران با کیفیت مناسب ، مشتریان خارجی را به خرید انواع مدل های یخچال صنعتی از ایران تشویق می کند. همچنین پایین بودن قیمت یخچال صنعتی در ایران نسبت به یخچال ویترینی خارجی یکی از مهم ترین امتیازات یخچال های صنعتی تولید شده در ایران می باشد.

شرکت بازرگانی آیسان در زمینه صادرات یخچال فریزر به ارمنستان، افغانستان، ترکیه، قطر، امارات، روسیه، سوریه و سایر کشورهای منطقه فعالیت می کند. جهت آشنایی با نحوه صادرات یخچال فریزر به ارمنستان یا کشورهای دیگر می توانید با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید.

تماس با ما