مرکز فروش یخچال فریزر صنعتی با کیفیت و ارزان

مرکز فروش یخچال فریزر صنعتی با کیفیت و ارزان

مرکز فروش یخچال فریزر صنعتی با کیفیت و ارزان در شهرهای مختلف وجود دارد. برای خرید یخچال فریزر صنعتی ایستاده باید به کارخانجات یخچال صنعتی یا نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی در شهرهای خود مراجعه کنید.

شرکت آیسان در زمینه فروش یخچال فریزر صنعتی فعالیت می کند. برای اطلاع از قیمت یخچال صنعتی الکترواستیل، لیست قیمت یخچال فروشگاهی، یخچال فریزر صنعتی الکترواستیل، فریزر صنعتی خوابیده و انواع یخچال فروشگاهی می توانید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید. این شرکت اقدام به صادرات یخچال فریزر ایستاده به گرجستان، ارمنستان، روسیه، امارات، قطر ، کویت و سایر کشورهای جهان می کند.

مرکز فروش یخچال فریزر صنعتی

برای خرید یخچال فریزر صنعتی باید به مرکز فروش یخچال فریزر صنعتی در شهرهای خود مراجعه کنید. این مراکز در نقاط مختلفی از شهرها پراکنده شده اند. در واقع کارخانجات یخچال صنعتی و یا نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی در شهرها مرکز فروش یخچال فریزر صنعتی هستند.

فروش یخچال فریزر صنعتی

خرید از نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی می تواند کمی گران تر از زمانی باشد که شما یخچال فریزر صنعتی خود را از کارخانه یا تولیدی به طور مستقیم خریداری می کنید. شرکت آیسان امکانی فراهم کرده است که مشتریان بدون مراجعه حضوری به کارخانجات یخچال صنعتی و یا نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی، تنها با یک تماس اقدام به خرید یخچال فریزر صنعتی کنند.

یخچال فریزر صنعتی ایستاده

یخچال فریزر صنعتی ایستاده دارای دو موتور مستقل و جداگانه برای یخچال و فریزر می باشند. موتورهای هر کدام از آنهادر قسمت پایین آنها تعبیه شده است. در فریزر متناسب با سرمای فریزر و موتور پر قدرت در یخچال متناسب با سرمای یخچال عمل می کند. مسلماً موتور قرار گرفته شده در فریزر سرمای بیشتری را نسبت به موتور قرار گرفته شده در یخچال درون محفظه ایجاد می‌کند. بنابراین یخچال فریزر دو درب دو موتوره است.

فروش یخچال فریزر صنعتی

 

فریزر به صورت دوقلو در کنار یخچال قرار دارد و هر کدام از آنها به صورت مجزا دربی برای دسترسی به خود دارند.  امکان ساخت این دستگاه در ابعاد سفارشی برای مشتریان فراهم شده است.

ابعادسفارشی بیشتر مشتریان: ارتفاع 2 متر، طول 2 متر ، عمق 80 سانتی متر

موتور یخچال به حجم ۱.۳ و فریزر با موتوری به حجم ۱.۲ کار می‌کند. موتور های یخچال هر کدام به صورت مجزا از هم و در قسمت پایین دستگاه قرار دارند که هر کدام مسئولیت بخش خود را به عهده گرفتند.

یخچال فریزر تمام استیل بوده و دارای ترموستات های دیجیتالی است. ترموستات دیجیتالی این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند که دیگر نیازی به دست به تنظیم دستی ترموستات وجود ندارد و سرمای داخل یخچال و فریزر متناسب با آن ها به صورت دیجیتالی تنظیم می شود.

فروش یخچال فریزر صنعتی

برای اطلاع از قیمت فروش یخچال فریزر صنعتی و یخچال فریزر صنعتی ایستاده می توانید با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید.

لیست قیمت یخچال فروشگاهی 

یخچال فروشگاهی مدلی از یخچال صنعتی است که بیشتر در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها استفاده می شود. تعداد درب های یخچال فروشگاهی معمولا از 4 درب بیشتر است. طول این یخچال ها از یخچال فریرز صنعتی بزرگ تر است. بنابراین قیمت یخچال فروشگاهی از قیمت فروش یخچال فریزر صنعتی بیشتر خواهدبود.

 

فروش یخچال فریزر صنعتی

تعیین قیمت یخچال فروشگاهی با قیمت فروش یخچال فریزر صنعتی متفاوت است. یخچال فروشگاهی بنابر متراژ تعیین قیمت می شود. به همین علت مشتریان باید قبل از خرید یخچال فروشگاهی متراژ مد نظر خود را مشخص کنند و بعد از آن از لیست قیمت یخچال فروشگاهی مطلع شوند.

برای اطلاع از لیست قیمت یخچال فروشگاهی باید به نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی مراجعه کنید. همچنین می توانید با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید.

صادرات یخچال فریزر ایستاده به گرجستان

در سال های اخیر کارخانجات یخچال صنعتی در ایران توانسته اند مدل های متنوع و با کیفیتی از یخچال فریزر ایستاده تولید کنند. یخچال فریزر ایستاده تولید شده در ایران به علت کیفیت برابر با نمونه های خارجی توانسته مشتریان زیادی را ازکشورهای مختلف به خود جذب کند. همچنین قیمت پایین تر یخچال فریزر صنعتی ایستاده ایرانی نسبت به تولیدات خارجی ، صادرات این مدل از یخچال را بسیار رونق بخشیده است.

فروش یخچال فریزر صنعتی

کشور گرجستان یکی از کشورهای مقصد برای صادرات یخچال فریزر ایستاده است. تاجران ایرانی و گرجی می توانند با صادرات یخچال فریزر ایستاده به گرجستان سود بسیاری را نصیب خود کنند. شرکت آیسان در زمینه صادرات یخچال فریزر ایستاده فعالیت می کند. برای آشنایی با نحوه صادرات یخچال فریزر ایستاده به گرجستان، امارات، قطر، کویت، عراق، ارمنستان و روسیه می توانید با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرید.

 

تماس با ما